agnesviktoria

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Agnes Hedengård - 20 februari 2011 15:03

hejpåer!


Så nu har jag faktiskt gjort lite saker, suprise suprise. 

Jag har nämligen fotat lite med mina nya hörlurar, ganska så kul faktiskt!   

Som ni ser har jag bytt header, där en av bilderna jag tog idag är med.

Den är lite sne tycker jag..men jag får se hur länge jag har kvar den,

men jag tyckte det var lite roligt med förändring. Regnbågen kommer alltid finnas med på ett eller annat sätt bara så ni vet.   


Så nu har jag lite nya och frescha bilder till bloggen för kommande inlägg i framtiden. Men nu till det jag ville prata om:

BLOGGEN

Yes, that's right!  

Nu är det så att jag har funderat och funderat, jag vill nog inte blogga på bloggplatsen mer utan jag skulle så gärna vilja börja på bloggesse (blogg.se). 

Men grejen är den att jag suger på att göra stilmallar och hålla på koder av alla dess slag, och hela bloggesse handlar just om koder. Om man nu vill ha en snygg design så att säga. Men det är ju precis det jag vill ha, en snygg design!

Bara jag får designen på plats så är ju allt kirrat, men jag måste ha någon snäll själ som hjälper mig annars kommer det aldrig att gå. 

SÅ finns det någon där ute som fattar vad jag snackar om och råkar vara kung på det och kanske skulle vilja hjälpa en förvirrad liten filur som mig?

Kommentera eller skriv i frågerutan till vänster om ni känner er

träffande och att detta är ett jobb för just dig!   


Nu ska jag fortsätta redigera lite bilder och försöka få tag på någon som har pappret om ''isvett'' som vi TYDLIGEN skulle kunna tills i morgon.   

Jag får bara förhandla med min lärare och ta det en annan dag!   

Ha det bäst,

peace   

Av Agnes Hedengård - 20 februari 2011 10:12

goodmorgon bloggen!


Nu sitter jag och diggar till ''War'' med Edwin Starr, så galet skön låt.   


Så vad händer idag då?

Jo, det blir nog att slappa och kanske ta kort (KANSKE). 

Eller så någon riktigt bra film, som twiligt perhaps? HEHE

Jag borde ju egentligen ta tag i mitt rum och städa bort alla hundra nya

dammråttor som har flyttat in. Urk. 

Albin kommer jag förmodligen (som det ser ut nu) inte se på jättelänge,

eftersom idag ska han plugga som aldrig förr. Sen ska han vara hos sin pappa hela veckan som bor bort mot Dotterviks hållet, och det är ju säkert flera kilometer ifrån mig istället för kanske några meter som det är till hans mamma ifrån mig. 

Sen hade han annat för sig nästa helg.   

Men tur att det är lov så då har vi tid där att umgås så det löser sig! ;3

Fast jag har tänkt ut denna vecka ändå ganska så bra, för jag ska tillbringa tid med min saknade moppa Susannski som denna vecka blir hela 15 år!   

Sen så har jag inte så många prov så detta blir nog en gr8 vecka trots allt.   


Igår kollade jag även på lägenheter i Karlstad som mamma & pappa hade sett, 

inget är bestämt ännu. Men kanske kanske.. dom tjatar hela tiden på hur trötta dom är på att vara här. Dom vill ha något nytt, bli av med all skit som vi har i huset som bara ligger där. Jag vill också flytta på ett sett, att få komma bort från just Arvika för en stund. Det blir lite smått långtråkigt sådär. Men att flytta ifrån mina underbara vänner & pojkvän är ju sjukt obsekrivligt jobbigt.

Fast om jag nu går på Solberga här i Arvika så kommer jag ju

tillbringa en stor del av mitt liv här ändå.

Så det är inte så att jag flyttar och aldrig mer kommer tillbaka, nejnej. 

Vi får se hur det blir, det kan lika gärna vara så att vi stannar kvar här 3 år till?

Aja.


Nu ska jag käka frukost och bara njuta av denna söndagen,

sista dagen av frihet.   

Ha det bäst,

peace   

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards