agnesviktoria

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Agnes Hedengård - 10 februari 2011 20:14

hajsan!


Nu sitter jag framför datorn och snorar som aldrig förr. hehe

Äcklig tjej 4 sure.


Så vad hittar ni på denna torsdagskväll?

Själv så gör jag inte så mycket förutom att jag lyssnar på musik då.   

Fast vem gör inte det när man är på datorn? hehe

Lite små ointressant info från mitt håll då, så har jag hittat världshistoriens mest underbarasta hörlurar som MÅSTE bli mina. DET ÄR SÅ JAG JAG JAG!

Jag lägger inte upp bild på dom ännu, vill vara lite hemlighetsfull you know.  

Ska försöka göra en deal med mammsen så jag kan få denna kreation som Gud gavit till en random människa som har gjort denna himmelska skapelse!

I morgon ska jag även ha på mig mina nya kläder som det tyvärr inte ha kommit in bild på men om jag ändå ska ha dom på mig i morgon, så tar jag kort då.   

På tal om i morgon så är det för det första HELG och för det andra så ska jag förmodligen sova hos min underbara pojkvän som jag saknar

väldigt väldigt mycket. Så om han inte misstycker så flyttar jag in hos

han för en natt like usual. ;3

Kanske borde platta håret också, det var ju ett tag sen nu? careface


Nu ska jag leka lite i PS och kanske få lite nytt till bloggen

,who knows?   


Ha det bäst,

peace   

HAHA. godnatt!

Av Agnes Hedengård - 10 februari 2011 16:16

hejsanhoppsan!


Nu har jag varit lite dålig på att uppdatera igen (som vanligt) men jag har bara inte haft orken till att göra det. Ibland måste jag också få ''the day off'' och bara kunna slappa och inte behöva anstränga sig så mycket

så ni får bara acceptera det.   


Idag var det NP i svenska och jag skrev en krönika på 9 sidor som jag själv tyckte ändå var ganska så bra. Men en gång G alltid G, så det spelar ingen roll om jag nu presterat som en VG elev, det är så dagens samhälle fungerar så. to bad

Sen fortsatte dagen på som vanligt, inga direkt konstigt sådär. 

När jag kom hem så satte jag mig bredvid pappa vid TVn och kollade på

''The Legend Of The Seeker'' som jag även har laddat ner.   

Så det blir till att kolla mer på det!   

Sen så om någon frivillig själ där ute har något förslag på vad jag ska skriva/göra här i bloggen, så please tell me! För just nu har jag världshistoriens hjärnsläpp så kommentera gärna eller skriv in här till vänster i ''fråge rutan'' så är ni söta!


VI hörs senare folkz och sakna mig inte allt för mycket nu! ironi hehehhee

Ha det bäst,

peace   

mamsen & zack!

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards