agnesviktoria

Direktlänk till inlägg 21 februari 2011

It's that alright?

Av Agnes Hedengård - 21 februari 2011 18:39

HEJ!


Lite sent kanske, men hej på er i alla fall. HUR MÅR NI? *happyface*

Jag mår anyway väldigt bra. Ifall ni nu..aa undrade så att säga. 


Skolan var helt okej men GOSH vad seg den var, helt brainwashed.   

Men idag gjorde jag 2 prov: 

* Matteprov - (resten av det jag inte hann med i fredags)

* Is/bad/båt-vett (som jag inte hade tränat på)

Så matteprovet tror jag gick bra, max poäng var 28 och 15 var godkänt gränsen.

Jag kommer garanterat få knappt 10 rätt (?) 

Usch, jag orkar inte. Kommer jag inte in på gymnasiet så

tar min ''livs-väg'' slut här.

Anyway så det där andra provet om isvett och allt annat, det kunde jag i alla fall ganska så bra tror jag. Asså det var super enkla frågor så ja,

inga svårigheter för en dum G-elev som moi.   

ENOUGH with the sadfaces, 

efter skolan så träffade jag Susannski som bestämt. Det var superkul då vi inte

har setts på 4 ever. Så vi fick snackat av oss rejält på Sunday café, där vi åt en kyckling chiabatta som vi delade på. Sen så tog vi lite ''fika'' på det. 

Så ja det var supermysigt! :3


Nu ska jag slappa och ta det lugnt till max, kanske belöna mig med ett varmt bad bara för att jag gjort ett big ass matteprov? HEHE

Aja, hörs i ett senare inlägg!

Ha det bäst,

peace   

''Is that alright?
If I give my gun away when it's loaded
Is that alright?
If you don't shoot it, how am I supposed to hold it
Is that alright?
If I give my gun away when it's loaded
Is that alright
Is that alright with you?''

- Damien 9 Crimes

 
 
sara

sara

21 februari 2011 19:02

Fin bild ;)

Klicka gärna in på min blogg, se om den är intressant ^^

http://imaginationisthekey.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes Hedengård - 9 april 2011 18:33

             test -    

Av Agnes Hedengård - 9 mars 2011 21:37


hejhopp!   Eftersom detta inlägg kan läsas av ALLA webbläsare så kommer jag här med kort info: Jag kommer lägga ner bloggandet total om jag inte får bloggen fixad på något sätt, jag sitter nu helt clueless framför alla kodmaller hit & dit på blog...

Av Agnes Hedengård - 1 mars 2011 14:30

HEJ!   Här med säger jag hejdå till bloggplatsen och säger hellut till min nya blogg: http://agneshedengard.blogg.se/   Denna blogg kommer finnas kvar ett bra tag till, så alla förstår att jag bytt blogg. Så nu finner ni mig som sagt på...

Av Agnes Hedengård - 28 februari 2011 14:35


Shuu-lu-lu-luu!   Nu sitter jag och (försöker) göra något som liknar fransk manikyr på mig själv, samtidigt så hörs Regina's ljuva röst genom högtalarna. lovely!    Jag har även fått tag på min sjusovare till pojkvän som bara sov till 13.00...

Av Agnes Hedengård - 28 februari 2011 09:59


hejhopp!   Nu sitter jag och försöker hitta på något kul, men det går lite segt.  Jag har inga ideér alls, det är helt tomt i min lilla hjärna.   Mamma tyckte att jag skulle ta och röja på mitt rum då det (woooow) ser helt förjävligt ut. Det ...

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards