agnesviktoria

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Agnes Hedengård - 17 februari 2011 19:15

hejhopp!


Jag har pluggat lite Geografi sen förra inlägget men jag har fortfarande lite smått ångest att jag inte kan något, men det är inte alls så många frågor som jag trott.

För lilla mig som inte siktar mot MVG vill säga. Men G hoppas jag på i alla fall! 

Sen var det där fördömda matte provet också fast jag har hört runt lite med folk som har gjort det och det var inte så värst svårt trots allt. Fast nu snackade jag med VG/MVG elever. Såå.. aja hoppas jag klarar det med.   


Jag ska väl sätta mig och gå igenom de båda ämnena rejält efter jag skrivit klart detta lilla inlägg som jag skriver just denna stund. 

anyway

VINTER..är det bara jag som är sjukt trött på den nu?

För någon vecka sedan så var det nästan vår och så bara BAM. Så låg den där.

Grund lurad av självaste moder jord. Det var inte så värst snällt av henne

må jag säga. HAHA. Nej, men jag vill ju kunna använda mer vår/sommar kläder!

Det är så jobbigt att behöva frysa häcken av sig varje gång man ska ta sig till eller från skolan. Jag vill kunna cykla utan jacka och känna en varm

vind genom mitt hår. Hate snow. 

Ska ta en eld-slunga och smälta all snö, snart kommer något som ordet ''snö'' inte existera mer nejnejnej.. allt ska bort. Allt ska bort.   

JUST kidding, eller?    


Aja, ska bli härligt att komma till skolan igen. Efter att nästan ha blivit en

B-version av självaste gollum. ''  ''

Saknar my buddies, INTE lärarna. Eller nej nu var jag elak, jag gillar faktiskt dom flesta lärarna väldigt mycket. Men en ''del'' får mig att bara vilja skrika och UH jag skulle kunna slå i sönder något riktigt hårt. För så mycket hat jag kan fyllas med, då vill ni inte var i närheten av mig kan jag säga. HEHE   


Hoppas ni har haft en brao dag för nu ska jag fortsätta lyssna på

''whoo's thät cheeeeck?''.   

Ha det bäst,

peace   

Av Agnes Hedengård - 17 februari 2011 15:25

hejhopp!


Tredje dagen av tortyr. 

Nu har jag varit instängd i detta hus allt för länge,

snart blir jag väl schizofren och direkt jag ser någon glänsande ställer jag mig på huk med krökt rygg och väser: ''My precious..''

Jag har faktiskt börjat bli lite blekare än vanligt och mina ögon är rätt så stora, 

sen så kanske jag till och med har gått & blivit tunn hårig?    


Anyway, så har jag inte gjort ett piss här hemma. 

Bara degat framför tvn och datorn. Eller ja, jag såg ju ''Tusen Gånger Starkare''

förut då, så det var väl ett slags tidsfördrift. Själva filmen var faktiskt väldigt bra måste jag ändå säga. Först blev jag väldigt tveksam till slutet men just då jag trodde det skulle bli katastrof så blev det succé i mina ögon. 

Så jag ger helt klart den filmen 5 av 5 toasters!   

Sen som sagt var så har jag inte alls gjort något sådär ''händelserikt..

jag laddade upp en bild där jag har ritat av mig själv på bdb & facebook. WOOW

Nej, men jag har verkligen inget att skriva om.   

Kanske ska jag ta och plugga lite? 

För i morgon går jag till skolan oavsett vad för jag orkar inte missa någon så stort prov som geografin. Jag missade dock matten idag men den gör jag i morgon

den också. Så det löser sig!   


'SMÅ FAKTA:

Jag har bara ätit en ostfralla idag, YEEe..buuuuuh!   

Åh, jag hoppas jag får lika fin kropp som Kissie nu.. min idol! 

Så var det absolut inte så.

Nej, men jag har ingen matlust och glömmer totalt bort att äta speciellt när jag är ensam hemma som idag. 


Aja, vi hörs senare folkz!

Ha det bäst,

peace   

juste, det så kallade ''world war III'' på min näsa ..det börjar faktiskt bli lite fred bland dessa mini-människor som slåss. FINALLY 

och jag har torr humor

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards