agnesviktoria

Direktlänk till inlägg 23 februari 2011

sickface

Av Agnes Hedengård - 23 februari 2011 14:44

hejhopp!


Nu ska jag snart sätta mig med Religionen och med snart så menar jag efter jag skrivit klart detta inlägg. Det är typ över 40 frågor?   

urk.


Dagen idag skulle egentligen spenderats hemma men eftersom jag missade så mycket av förra veckans studier så måste jag gå till skolan. 

Jag mår ju piss, men försöker inte tänka på det och bara vara ''glad''. 

Det funkade till en viss del men mitt humör var väl lite upp och ned

måste jag nog tillägga. Hoppas denna skiten till förkylning går över, 

medicinen gör bara allt värre. (känns det som)

Lektiorna gick väl bra, dryga med o.k   

Sen så är det värsta hysterin på skolan då ansökan till gymnasiet ska vara inne i morgon, jag har dock redan lämnat in min. Men jag blir så stressad av alla andra som springer runt och är stressade. Kanske inte springer men ja, u get the point.

För nu ska alla tydligen gå i Karlstad, jag har det som andra val.

Men nu vill jag gå i Karlstad mest för att slippa Arvika på något sätt,

åh jag vet inte.

Bara att göra som ens föräldrar säger och go with the flow. 

Efter skolan så skulle pappa egentligen hämtat mig för jag är ju SJUK och orkar därför inte gå hem. (får inte bli andfådd) 

Men så hade han så klart lektion så jag fick gå i alla fall. suck

Så in min ensamma tystnad ringde jag söta Bente och pratade med henne hela vägen hem. Det var väldigt mysigt faktiskt, vi pratade om skolan

och diverse saker. Så det muntrade upp mig rejält! :3


Plugga var det ja,

vi hörs senare my dear people!

Ha det bäst,

peace   

sickface on. 

 
 
Ingen bild

Bente! (:

23 februari 2011 15:22

Tack för att du alltid lyssnar och finns där. Jag älskar dig, hjärtat! <3

 
Ida

Ida

23 februari 2011 16:09

svar: Jo,jag har sett den och kommer att hjälpa dig. :)
Säg bara till!

http://eldflickan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes Hedengård - 9 april 2011 18:33

             test -    

Av Agnes Hedengård - 9 mars 2011 21:37


hejhopp!   Eftersom detta inlägg kan läsas av ALLA webbläsare så kommer jag här med kort info: Jag kommer lägga ner bloggandet total om jag inte får bloggen fixad på något sätt, jag sitter nu helt clueless framför alla kodmaller hit & dit på blog...

Av Agnes Hedengård - 1 mars 2011 14:30

HEJ!   Här med säger jag hejdå till bloggplatsen och säger hellut till min nya blogg: http://agneshedengard.blogg.se/   Denna blogg kommer finnas kvar ett bra tag till, så alla förstår att jag bytt blogg. Så nu finner ni mig som sagt på...

Av Agnes Hedengård - 28 februari 2011 14:35


Shuu-lu-lu-luu!   Nu sitter jag och (försöker) göra något som liknar fransk manikyr på mig själv, samtidigt så hörs Regina's ljuva röst genom högtalarna. lovely!    Jag har även fått tag på min sjusovare till pojkvän som bara sov till 13.00...

Av Agnes Hedengård - 28 februari 2011 09:59


hejhopp!   Nu sitter jag och försöker hitta på något kul, men det går lite segt.  Jag har inga ideér alls, det är helt tomt i min lilla hjärna.   Mamma tyckte att jag skulle ta och röja på mitt rum då det (woooow) ser helt förjävligt ut. Det ...

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards