agnesviktoria

Direktlänk till inlägg 22 februari 2011

trasigt öra

Av Agnes Hedengård - 22 februari 2011 15:08

hejhopp! 

( GRATTIS SUSANNA MÖLLER SOM IDAG BLIR 15 ÅR ''byxmyndig''! )

Idag tänkte jag ha lite så kallat ''svar på tal'',

men först dagen idag.


Jag hade ju som sagt var friluftsdag today, så hur gick den u ask?

Jo då, när vi kom till hamnen 10.00 så gick jag och Malin över sjön till hennes sommarstuga och WOW vad det var långt. Men vi lyckades hämta pimpelspöna som vi hade gått dit för. Sen all the way back. Så en stor big klapp på axeln till mig

& mi compadre Malin som idag har gått cirka en halv mil.   

Bränt många kalorier 4 sure!   

Sen så satt vi och pimpla lite med da people (Simone, Anna, Oscar m.m), 

efter en stund så var klockan plötsligt halv ett och ett skulle jag vara hos doktorn.

Pappa hade nämligen fixat en tid hos en doktor i morse. gött

Så väl hos doktorn så skulle doktorn som var en ''hon'' kolla i mitt öra men det var helt igentjockt så jag skämdes lite. Men då fick en sköterska spola ur mina öron, 

låter ganska gross kanske men det behövdes ju. Efter den lilla rengöringen av mina öron så kom doktorn tillbaks och kollade i mina öron som nu var

super rena och fina. Då konstaterade hon nästan direkt att jag hade öroninflammation. Så iväg till apoteket och fixa de, väl på apoteket träffade vi en väldigt pratsam gubbe på 82 år som hade en dator och var värsta high-tech. 

Awesome!  

(Juste, i ''vi'' menar jag alltså jag & min pappa ifall ni inte har förstått det ännu.)

Anyway, så har jag nu alltså penicillin som jag ska ta i

5 dagar - 2 tabletter - 3 ggr om dagen och det är ju inte små tabletter

utan feta big ass tabletter.   


Aja, förutom att mitt öra pulserar och att jag känner mig febrig OCH att jag har en igentäppt näsa såå mår jag pretty good.   

Men nu till dagens ''svar på tal'':

Jag får ju kommentarer då och då, men jag har slutat att svara på kommentarer som bara är så kallade ''komplimang'' kommentarer. Utan jag svarar bara på sådana som ställer en fråga, oftast på deras blogg och om dom inte har någon svarar jag genom ett blogg inlägg på min blogg.

Men tack för alla stöttande ord och komplimanger, ni är bäst!

Ni som har frågor ställ dom gärna i frågerutan till vänster, 

då (av vad jag förstått) så ska mitt svar komma till eran mail.  


Ha det bäst,

peace   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes Hedengård - 9 april 2011 18:33

             test -    

Av Agnes Hedengård - 9 mars 2011 21:37


hejhopp!   Eftersom detta inlägg kan läsas av ALLA webbläsare så kommer jag här med kort info: Jag kommer lägga ner bloggandet total om jag inte får bloggen fixad på något sätt, jag sitter nu helt clueless framför alla kodmaller hit & dit på blog...

Av Agnes Hedengård - 1 mars 2011 14:30

HEJ!   Här med säger jag hejdå till bloggplatsen och säger hellut till min nya blogg: http://agneshedengard.blogg.se/   Denna blogg kommer finnas kvar ett bra tag till, så alla förstår att jag bytt blogg. Så nu finner ni mig som sagt på...

Av Agnes Hedengård - 28 februari 2011 14:35


Shuu-lu-lu-luu!   Nu sitter jag och (försöker) göra något som liknar fransk manikyr på mig själv, samtidigt så hörs Regina's ljuva röst genom högtalarna. lovely!    Jag har även fått tag på min sjusovare till pojkvän som bara sov till 13.00...

Av Agnes Hedengård - 28 februari 2011 09:59


hejhopp!   Nu sitter jag och försöker hitta på något kul, men det går lite segt.  Jag har inga ideér alls, det är helt tomt i min lilla hjärna.   Mamma tyckte att jag skulle ta och röja på mitt rum då det (woooow) ser helt förjävligt ut. Det ...

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards