agnesviktoria

Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Agnes Hedengård - 22 februari 2011 19:37

hejhopp!


Kortare inlägg har ni aldrig varit med om. 

Jo, nu är det så att jag mår inte bra alls. Det är nog penicillinet som spelar ett

spratt med mig, helt down to the hills är jag.


På tal om medicinen så kan den bara tas på en så kallad ''tom'' mage, 

så antingen så får jag ta den 1-2 timmar innan mat eller 1-2 timmar efter mat.

Så en big tumme ner på det!   

Det värsta är att jag är dret sjuk och måste åka till skolan i alla fall,

bara för att jag inte ska missa allt för mycket.

Sen känns det ganska ovärt att missa så mycket av veckan innan sportlovet,

men är jag totalt förstörd så får jag väl stanna hemma.

Hoppas denna häx-kur (medicinen) faktiskt hjälper också och inte bara äter upp mig från insidan.   


Nej, nu orkar jag inte blogga mer tyvärr. 

Hoppas ni har haft en bra dag folket och så avslutar jag detta med en underhållande tjej som bara är helt underbar!   


Ha det bäst,

peace   

Av Agnes Hedengård - 22 februari 2011 15:08

hejhopp! 

( GRATTIS SUSANNA MÖLLER SOM IDAG BLIR 15 ÅR ''byxmyndig''! )

Idag tänkte jag ha lite så kallat ''svar på tal'',

men först dagen idag.


Jag hade ju som sagt var friluftsdag today, så hur gick den u ask?

Jo då, när vi kom till hamnen 10.00 så gick jag och Malin över sjön till hennes sommarstuga och WOW vad det var långt. Men vi lyckades hämta pimpelspöna som vi hade gått dit för. Sen all the way back. Så en stor big klapp på axeln till mig

& mi compadre Malin som idag har gått cirka en halv mil.   

Bränt många kalorier 4 sure!   

Sen så satt vi och pimpla lite med da people (Simone, Anna, Oscar m.m), 

efter en stund så var klockan plötsligt halv ett och ett skulle jag vara hos doktorn.

Pappa hade nämligen fixat en tid hos en doktor i morse. gött

Så väl hos doktorn så skulle doktorn som var en ''hon'' kolla i mitt öra men det var helt igentjockt så jag skämdes lite. Men då fick en sköterska spola ur mina öron, 

låter ganska gross kanske men det behövdes ju. Efter den lilla rengöringen av mina öron så kom doktorn tillbaks och kollade i mina öron som nu var

super rena och fina. Då konstaterade hon nästan direkt att jag hade öroninflammation. Så iväg till apoteket och fixa de, väl på apoteket träffade vi en väldigt pratsam gubbe på 82 år som hade en dator och var värsta high-tech. 

Awesome!  

(Juste, i ''vi'' menar jag alltså jag & min pappa ifall ni inte har förstått det ännu.)

Anyway, så har jag nu alltså penicillin som jag ska ta i

5 dagar - 2 tabletter - 3 ggr om dagen och det är ju inte små tabletter

utan feta big ass tabletter.   


Aja, förutom att mitt öra pulserar och att jag känner mig febrig OCH att jag har en igentäppt näsa såå mår jag pretty good.   

Men nu till dagens ''svar på tal'':

Jag får ju kommentarer då och då, men jag har slutat att svara på kommentarer som bara är så kallade ''komplimang'' kommentarer. Utan jag svarar bara på sådana som ställer en fråga, oftast på deras blogg och om dom inte har någon svarar jag genom ett blogg inlägg på min blogg.

Men tack för alla stöttande ord och komplimanger, ni är bäst!

Ni som har frågor ställ dom gärna i frågerutan till vänster, 

då (av vad jag förstått) så ska mitt svar komma till eran mail.  


Ha det bäst,

peace   

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards