agnesviktoria

Direktlänk till inlägg 20 februari 2011

nyttnyttnytt!

Av Agnes Hedengård - 20 februari 2011 15:03

hejpåer!


Så nu har jag faktiskt gjort lite saker, suprise suprise. 

Jag har nämligen fotat lite med mina nya hörlurar, ganska så kul faktiskt!   

Som ni ser har jag bytt header, där en av bilderna jag tog idag är med.

Den är lite sne tycker jag..men jag får se hur länge jag har kvar den,

men jag tyckte det var lite roligt med förändring. Regnbågen kommer alltid finnas med på ett eller annat sätt bara så ni vet.   


Så nu har jag lite nya och frescha bilder till bloggen för kommande inlägg i framtiden. Men nu till det jag ville prata om:

BLOGGEN

Yes, that's right!  

Nu är det så att jag har funderat och funderat, jag vill nog inte blogga på bloggplatsen mer utan jag skulle så gärna vilja börja på bloggesse (blogg.se). 

Men grejen är den att jag suger på att göra stilmallar och hålla på koder av alla dess slag, och hela bloggesse handlar just om koder. Om man nu vill ha en snygg design så att säga. Men det är ju precis det jag vill ha, en snygg design!

Bara jag får designen på plats så är ju allt kirrat, men jag måste ha någon snäll själ som hjälper mig annars kommer det aldrig att gå. 

SÅ finns det någon där ute som fattar vad jag snackar om och råkar vara kung på det och kanske skulle vilja hjälpa en förvirrad liten filur som mig?

Kommentera eller skriv i frågerutan till vänster om ni känner er

träffande och att detta är ett jobb för just dig!   


Nu ska jag fortsätta redigera lite bilder och försöka få tag på någon som har pappret om ''isvett'' som vi TYDLIGEN skulle kunna tills i morgon.   

Jag får bara förhandla med min lärare och ta det en annan dag!   

Ha det bäst,

peace   

 
 
Ingen bild

Bente! (:

20 februari 2011 16:03

Vet du är att du är GALET SNYGG, Agnes?

PUSS! <3

 
Ingen bild

emilia

20 februari 2011 18:23

jag plugga inte ens på till provet och klara alla frågor. man vet liksom allt ändå. frågorna är typ: nämn tre saker som man ska tänka på när man åker båt?
sånna saker ;)
men du ska veta vad KUS (kunskap, utrustning, sällskap) står för :)
resten kan du, garanterat ;)
man vet allt ;)

 
Ida

Ida

21 februari 2011 23:46

Jag kan alltid hjälpa dig om du vill? :)

http://eldflickan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes Hedengård - 9 april 2011 18:33

             test -    

Av Agnes Hedengård - 9 mars 2011 21:37


hejhopp!   Eftersom detta inlägg kan läsas av ALLA webbläsare så kommer jag här med kort info: Jag kommer lägga ner bloggandet total om jag inte får bloggen fixad på något sätt, jag sitter nu helt clueless framför alla kodmaller hit & dit på blog...

Av Agnes Hedengård - 1 mars 2011 14:30

HEJ!   Här med säger jag hejdå till bloggplatsen och säger hellut till min nya blogg: http://agneshedengard.blogg.se/   Denna blogg kommer finnas kvar ett bra tag till, så alla förstår att jag bytt blogg. Så nu finner ni mig som sagt på...

Av Agnes Hedengård - 28 februari 2011 14:35


Shuu-lu-lu-luu!   Nu sitter jag och (försöker) göra något som liknar fransk manikyr på mig själv, samtidigt så hörs Regina's ljuva röst genom högtalarna. lovely!    Jag har även fått tag på min sjusovare till pojkvän som bara sov till 13.00...

Av Agnes Hedengård - 28 februari 2011 09:59


hejhopp!   Nu sitter jag och försöker hitta på något kul, men det går lite segt.  Jag har inga ideér alls, det är helt tomt i min lilla hjärna.   Mamma tyckte att jag skulle ta och röja på mitt rum då det (woooow) ser helt förjävligt ut. Det ...

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards