agnesviktoria

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Agnes Hedengård - 3 februari 2011 21:33

tjohej!


Nu har jag slappat till max i alla fall, för jag har käkat pizza mit familjen och bara göttat ner mig i soffan.   

Lite roligt då både mamma & pappa var sugna på pizza,

lite kul då. hehe 'internt'


Sen så när vi hämtade pizzan så plockade vi även upp mina kläder,

huhuhu!   

Så nu har jag tagit kort på dom så det får bli bilden för detta inlägg,

jag blev pretty nöjd då. Fast det var en tröja som jag speciellt ville ha men den satt inte som jag hade tänkt på min lilla booody. Menmen fick mig 3 andra plagg som passade perfekt så jag är happyface ändå!   

Sen har jag inte gjort sådär super mycket, ätit pizza.. provat kläder.

Fast sen har jag ju hållit på med bilderna från isvaken och sen har jag fixat o trixat i PS med en ny header eller liknande. hihi

Får se vad det blir av det!   

SEN så längtar jag bara sådär.. SKITMYCKET till i ''morgåån''!

För att jag ska nämligen *dramatisk trumvirvel* SOVA HOS SIMONE! yeey

Så jag har typ världens biggaste happyface ever,

för det kommer bli så sjukt awesome kul!    

Först ska vi åka till Challa med hennes lilla fader sen back till hennes hometown Glava och så ska jag som sagt slagga där. HEHE

SÅ just nu hoppar jag upp och ned, nej men jag har bara sovit hos Simone en gång och det var under skolveckan. Men denna gång ärre på den ljuvliga helgen! 

SÅ längtarlängtarlängtar!


- Saknar även min älskade Albin sjuktmegasuperultra mycket,

  jag älskar dig obeskrivligt mycket! :') ♥


Nej nu måste jag nog krypa till kojs,

jag är såå trött & har en gnutta ont i halsen. 

OCH ju fortare jag somnar desto fortare blir det freitag!   

Ha det bäst,

peace   

Av Agnes Hedengård - 3 februari 2011 16:31

hejhopp!


Nu sitter jag här HELT utmattad.

TRÖTT så in i helvete!   


Så jag hoppade i isvaken idag, modigaste tjejen i stan.

Jag kan faktiskt stolt säga att jag var först av alla tjejer i klassen att hoppa,

det ni.. det var ni inte beredda på va?   

Det var inte alls farligt, bara sjukt kallt efteråt!   

Sen så fysikprovet var bajs-svårt men jag tror jag får godkänt

,kändes så i alla fall. Skönt att få ha det överstökat!

Sen så skulle jag egentligen träffat Susanna idag men så hann vi inte bestämma vart vi skulle träffas så vi får ta det någon annan gång. Hennes mobil är inte tillgänglig för tillfället så jag kunde inte ringa henne eller så.

MEN vi löser det på något sätt!   


Nu ska jag nog ta och äta någon riktigt gott och se några avsnitt av cougar town och bara TA'T LUGNT!   

Juste, bara en sak till.. jag har märkt att det automatiskt kommit in en ''gilla'' knapp på bloggen. Ganska coolt då, då vet ni var ni ska vända er ifall ni nu ''gillar'' min lilla blogg-eli-blogg!   

Ha det bäst,

peace   

red lips. 

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards