agnesviktoria

Direktlänk till inlägg 17 februari 2011

I just wanna daa-aance ''

Av Agnes Hedengård - 17 februari 2011 19:15

hejhopp!


Jag har pluggat lite Geografi sen förra inlägget men jag har fortfarande lite smått ångest att jag inte kan något, men det är inte alls så många frågor som jag trott.

För lilla mig som inte siktar mot MVG vill säga. Men G hoppas jag på i alla fall! 

Sen var det där fördömda matte provet också fast jag har hört runt lite med folk som har gjort det och det var inte så värst svårt trots allt. Fast nu snackade jag med VG/MVG elever. Såå.. aja hoppas jag klarar det med.   


Jag ska väl sätta mig och gå igenom de båda ämnena rejält efter jag skrivit klart detta lilla inlägg som jag skriver just denna stund. 

anyway

VINTER..är det bara jag som är sjukt trött på den nu?

För någon vecka sedan så var det nästan vår och så bara BAM. Så låg den där.

Grund lurad av självaste moder jord. Det var inte så värst snällt av henne

må jag säga. HAHA. Nej, men jag vill ju kunna använda mer vår/sommar kläder!

Det är så jobbigt att behöva frysa häcken av sig varje gång man ska ta sig till eller från skolan. Jag vill kunna cykla utan jacka och känna en varm

vind genom mitt hår. Hate snow. 

Ska ta en eld-slunga och smälta all snö, snart kommer något som ordet ''snö'' inte existera mer nejnejnej.. allt ska bort. Allt ska bort.   

JUST kidding, eller?    


Aja, ska bli härligt att komma till skolan igen. Efter att nästan ha blivit en

B-version av självaste gollum. ''  ''

Saknar my buddies, INTE lärarna. Eller nej nu var jag elak, jag gillar faktiskt dom flesta lärarna väldigt mycket. Men en ''del'' får mig att bara vilja skrika och UH jag skulle kunna slå i sönder något riktigt hårt. För så mycket hat jag kan fyllas med, då vill ni inte var i närheten av mig kan jag säga. HEHE   


Hoppas ni har haft en brao dag för nu ska jag fortsätta lyssna på

''whoo's thät cheeeeck?''.   

Ha det bäst,

peace   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes Hedengård - 9 april 2011 18:33

             test -    

Av Agnes Hedengård - 9 mars 2011 21:37


hejhopp!   Eftersom detta inlägg kan läsas av ALLA webbläsare så kommer jag här med kort info: Jag kommer lägga ner bloggandet total om jag inte får bloggen fixad på något sätt, jag sitter nu helt clueless framför alla kodmaller hit & dit på blog...

Av Agnes Hedengård - 1 mars 2011 14:30

HEJ!   Här med säger jag hejdå till bloggplatsen och säger hellut till min nya blogg: http://agneshedengard.blogg.se/   Denna blogg kommer finnas kvar ett bra tag till, så alla förstår att jag bytt blogg. Så nu finner ni mig som sagt på...

Av Agnes Hedengård - 28 februari 2011 14:35


Shuu-lu-lu-luu!   Nu sitter jag och (försöker) göra något som liknar fransk manikyr på mig själv, samtidigt så hörs Regina's ljuva röst genom högtalarna. lovely!    Jag har även fått tag på min sjusovare till pojkvän som bara sov till 13.00...

Av Agnes Hedengård - 28 februari 2011 09:59


hejhopp!   Nu sitter jag och försöker hitta på något kul, men det går lite segt.  Jag har inga ideér alls, det är helt tomt i min lilla hjärna.   Mamma tyckte att jag skulle ta och röja på mitt rum då det (woooow) ser helt förjävligt ut. Det ...

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards