agnesviktoria

Alla inlägg den 28 januari 2011

Av Agnes Hedengård - 28 januari 2011 16:05

Hejsan.

I Will Follow You into the Dark -

Jag har fått många kommentarer där att dom har blivit rörda av gårdagens inlägg

,det värmer på något sätt att ni förstår mina känslor med ord. 


Så hur har dagen varit? 

Tro det eller ej, den har varit super!

Jag tänkte knappt på Jagge och det är en bra sak för jag vill inte vara deprimerad.

Så jag försökte tänka på annat och bara umgås med mina underbara vänner

,och det funkade utmärkt. Det känns så bra att bara få vara glad för några timmar och sedan komma hem & släppa ut mina instängda tårar som bar har legat och tryckt under mina tunna ögonlock. Men jag är glad, nu har Jagge det bra. 

Min underbara lilla skatt har nu startat sin färd mot den klarblå himlen som välkomnar Jagge med öppen famn.

Jag älskar dig hjärtat mitt, och du kommer alltid vara min värld fylld av lycka!


Så vad ska jag hitta på nu you ask, tja.. efter att Albin har gymmat klart så ska jag förmodligen sova hos han. Jag har längtat ihjäl mig hela veckan efter att få se han och att detta lilla missöde skulle uppstå precis lagom till helgen var ju självklart inte kul på något sätt. Men det stoppar mig inte från att få träffa Albin

,han gör mig minst lika glad som Jagge gjorde.

Bara tanken på Albin får mig att le, jag är riktigt lyckligt lottad!

Men vi ska i alla fall ha ''The Big Bang Theory'' maraton & se på

''I Rymden Finns Inga Känslor'', sen så ska vi göra en

supergod pizza med chilli bearniesås!   


Hope you all have a great friday and hold tight to all you love

,because tomorrow maybe will be too late. ''

Ha det bäst,

peace   

1993-2011 §

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards