agnesviktoria

Direktlänk till inlägg 22 januari 2011

Alla coola snubbar vill ju vara katt''

Av Agnes Hedengård - 22 januari 2011 22:06

Well, hello there my dear fellows!   


Jag vet inte men jag kände helt plötsligt för att prata & skriva på engelska

,som om att alla svenska ord bara byttes ut mot engelska catch-fraser. wierd


Denna dagen har blivit slapp-deluxe känner jag, då jag har tillbringat det mesta av min inte så dyrbara tid framför tvn & datorn..

Menmen, alla behöver vi en så kallad ''day off'' så denna lördag fick bli min!

Efter att jag skrev klart det första inlägget för idag så skulle jag ju ta en varm skön & avslappnade dusch och verkligen pyssla om mig själv.

Pft, det var vad jag trodde i alla fall! 

För då jag gick in i duschen så var det varmt och skönt till en början sen blev det ljummet och börja sakta men säkert gå mot ''kallt'' vatten. 

Efter några svordommar & slag i badrumsväggen så var jag i alla fall klar med min vistelse i duschen. Det tog kanske 3-4 minuter?

Då den vanligtvis tar 10-20 minuter? URSCH 

Så jag var inte det minsta avslappnad efter den mardröm till dusch!

Sen så tog jag på mig varma mjukis kläder inkl. Albins tröja som

det stinker Albin av, jag blev en aning varmare i kroppen då jag tänkte på han.

(Alltså stinker på ett bra sätt, hans doft.. är en livsfarlig DROG!)

Sen så skulle mamma skjutsa iväg pappa till någon vän till han så då bad jag mamma väldigt sött & med mitt bästa ''valp-face'' att hon skulle köpa

med en B&J's till mig. Och jag säger er, det finns fortfarande krut i mitt

''valp-face'' då min bästa mamma kom hem med min efterlängtade glass.

Jag älskar dig Mamma! :'3

Så jag satt nöjd & belåten och smaskade på min lilla glass samtidigt som vi 2 såg på när Sverige total sågade Serbien. YEEEEEEEEEEY


Sen så har jag faktiskt inte gjort så mycket mer..

jag ska nog ladda ner ''The Big Bang Theory'' nu då jag inte

såg på Twilight-filmerna.   

JUSTE, jag såg ''Störtkär'' på trean också en ganska såå mysig film då!  

Men först ett stopp på toan, hihihihi. 

mog1

Ha det bäst,

peace   

såhär snygg kan man se ut en lördagskväll i sin pojkväns tröja! score


(ska fortsätta keka min B&Js då jag sparade lite, hehheheh) 

 
 
Emil

Emil

21 mars 2011 17:13

Jag har snickrat ihop en liten kattwidget till bloggplatsen som gör att man får en ny bild på en katt varje dag i sin meny. Du kan kolla på min blogg hur det ser ut och det vore jättekul om du ville prova att använda den och kanske blogga om den :)

Tack på förhand
Emil

http://bilder-pa-katter.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes Hedengård - 9 april 2011 18:33

             test -    

Av Agnes Hedengård - 9 mars 2011 21:37


hejhopp!   Eftersom detta inlägg kan läsas av ALLA webbläsare så kommer jag här med kort info: Jag kommer lägga ner bloggandet total om jag inte får bloggen fixad på något sätt, jag sitter nu helt clueless framför alla kodmaller hit & dit på blog...

Av Agnes Hedengård - 1 mars 2011 14:30

HEJ!   Här med säger jag hejdå till bloggplatsen och säger hellut till min nya blogg: http://agneshedengard.blogg.se/   Denna blogg kommer finnas kvar ett bra tag till, så alla förstår att jag bytt blogg. Så nu finner ni mig som sagt på...

Av Agnes Hedengård - 28 februari 2011 14:35


Shuu-lu-lu-luu!   Nu sitter jag och (försöker) göra något som liknar fransk manikyr på mig själv, samtidigt så hörs Regina's ljuva röst genom högtalarna. lovely!    Jag har även fått tag på min sjusovare till pojkvän som bara sov till 13.00...

Av Agnes Hedengård - 28 februari 2011 09:59


hejhopp!   Nu sitter jag och försöker hitta på något kul, men det går lite segt.  Jag har inga ideér alls, det är helt tomt i min lilla hjärna.   Mamma tyckte att jag skulle ta och röja på mitt rum då det (woooow) ser helt förjävligt ut. Det ...

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards