agnesviktoria

Direktlänk till inlägg 6 februari 2011

I'd jump in front of a train for ya''

Av Agnes Hedengård - 6 februari 2011 18:40

TJABBA!


Nu sitter jag här och studsar upp & ned så dator-stolen nästan välter omkull,

och varför nu detta tillfälliga beteende?

JO, för Albin har nu anlänt till Arvika igen och snartsnartsnart

ska jag få träffa han!   

SOM jag har längtat efter att få se träffa han, känns som om det var ett år sen.


Så vad har jag gjort sen de två senaste inläggen?

Jo, jag skulle sminka mig och ta kort. Det gjorde jag också, en ganska kul sminkning måste jag säga. Jag sminkade upp mig värsta pryd på ena halvan av mitt ansikte och bara helt naturell på andra halvan

(alltså bara foundation all over the fejs).

Såg ganska så coolt ut då, men så precis när jag skulle ta kort så hade min lilla systemkamera inget fungerande batteri. Så jag var tvungen att leta upp laddaren och ge batteriet nytt liv igen. Fast det tog ju sin tid så när jag väl skulle börja ta korten så knackar mamma på dörren och frågar ifall jag vill med ut på

en långis-tur med Zack. Först tvekade jag eftersom jag ville ju ta korten nu när jag hade lagt ner så mycket tid. Men jag ville ju få frisk luft och umgås med Mamma så jag tvättade bort allt smink och följde med Mamma ut.   

Vi gick över isen, sen så gick vi till and-dammen och inte ank-dammen som alla så tvunget måste säga. FÖR det finns bara en enda liten anka där och typ 10000 änder. SÅ like always så vinner majoriteten. End of story. 

(btw, så matade jag änderna & ankan)

Sen så när vi kom hem så kom jag hit igen och fortsatte dryga på datorn tills jag fick världens ryck och lyckades komma så lång som till duschen.

Juste, jag han kanske ta 2-3 kort på sminkningen och världens styggaste video.

Får se om det läggs upp eller inte! hehe


Så nu har jag precis tagit en sjuuukt varm dusch och gjort mig en aning freschare,

och snartsnartsnart bär det av till min saknade pojkvän! :3 ♥ 

Bilder på kläderna blir tyvärr inte idag heller eftersom jag har haft så stökigt på rummet så jag hade inte riktigt någon plats för att ta några kort, 

men så snart som möjligt! promise   

Hoppas ni har haft en supermysig söndag folket,

en stor kram på eder alla!   


Ha det bäst,

peace   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes Hedengård - 9 april 2011 18:33

             test -    

Av Agnes Hedengård - 9 mars 2011 21:37


hejhopp!   Eftersom detta inlägg kan läsas av ALLA webbläsare så kommer jag här med kort info: Jag kommer lägga ner bloggandet total om jag inte får bloggen fixad på något sätt, jag sitter nu helt clueless framför alla kodmaller hit & dit på blog...

Av Agnes Hedengård - 1 mars 2011 14:30

HEJ!   Här med säger jag hejdå till bloggplatsen och säger hellut till min nya blogg: http://agneshedengard.blogg.se/   Denna blogg kommer finnas kvar ett bra tag till, så alla förstår att jag bytt blogg. Så nu finner ni mig som sagt på...

Av Agnes Hedengård - 28 februari 2011 14:35


Shuu-lu-lu-luu!   Nu sitter jag och (försöker) göra något som liknar fransk manikyr på mig själv, samtidigt så hörs Regina's ljuva röst genom högtalarna. lovely!    Jag har även fått tag på min sjusovare till pojkvän som bara sov till 13.00...

Av Agnes Hedengård - 28 februari 2011 09:59


hejhopp!   Nu sitter jag och försöker hitta på något kul, men det går lite segt.  Jag har inga ideér alls, det är helt tomt i min lilla hjärna.   Mamma tyckte att jag skulle ta och röja på mitt rum då det (woooow) ser helt förjävligt ut. Det ...

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards