agnesviktoria

Direktlänk till inlägg 19 februari 2011

just the way u are''

Av Agnes Hedengård - 19 februari 2011 17:31

hejhopp


Så det blev bara ett inlägg igår tyvärr, men jag hade fullt upp men jag hoppas

ni visar en viss hänsyn till mitt lilla private life.   


wooa, what's that? 

JO, det råkar nämligen vara 19 februari idag! ;>

 * 7 månader med min underbara älskling *  


Så gårdagen tillbringades alltså med den bästa. Vi var ensamma hemma tillsammans med Albin's småsyskon eller ja små och små. Dom är 10 & 12,

anyway u get the point.

Så vi gjorde delicous tacos till oss & dom, sen hade vi laddat ner en film som hette ''Dumma Mej'' med svensk titel. Den var faktiskt sjukt bra måste jag säga,

väldigt underhållande. Sen hette en karaktär i den filmen så gott som Agnes. HEHE 

Sen så kekade vi godis och hade det allmänt mysigt! ;3

Jag sov även väldigt gott också, då både jag & Albin brukar inte sova sådär supergott för vi buttar på varandra os.v Men båda sov wonderful,

i alla fall jag gjorde det!   

Sen så vaknade jag i morse av att mamma ringde och frågade ifall jag ville med till valfjället och åka skidor/slalom med hennes kompis,

och jag har inte åkt skidor på 2 år. I alla fall inte slalom, så why not?  

Så mamma kom och hämtade mig så stack vi och åkte skidor och det var faktiskt sjukt kul. Jag hade nästan glömt bort hur kul det egentligen var!   

En lyckad dag måste jag medge, även fast jag gärna hade stannat hos Albin

ett bra tag till.. menmen kul att umgås med mamma!   


Juste, igår så kom min pappa hem också då han hade varit i Stockholm från torsdag till fredag. Jag hade bett han att bara kolla på ett par hörlurar jag verkligen velat ha, så jag tipsade han bara sådär. Sen när han kom hem igår så hade han med dom.

GLÄDJEN SOM UPPSTÅR NÄR MAN HAR VÄRLDENS BÄSTA PAPPA!  

Så nu är jag happyhappyhappy face! 

  

love them big time.

(bättre bilder kommer)


Nu har jag precis tagit världshistoriens varmaste dusch och det var behövligt, 

är nu total relaxed!    

Ha det bäst,

peace   

HAHA. bente!

 
 
Tanja och Selma

Tanja och Selma

19 februari 2011 18:20

Titta in på vår blogg och se vad du tycker! Kommentera gärna om du se något du gillar, eller inte gillar=)

http://tanjaselma.blogg.se

 
Ingen bild

Bente! (:

19 februari 2011 19:34

Grattis till dig och Albin, hjärtat! :')
HÖHÖ, bilden Agnes... BILDEN! o.O
Förresten, jag har blivit kär i dina hörlurar.
Du är snyggast, PUSS! <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes Hedengård - 9 april 2011 18:33

             test -    

Av Agnes Hedengård - 9 mars 2011 21:37


hejhopp!   Eftersom detta inlägg kan läsas av ALLA webbläsare så kommer jag här med kort info: Jag kommer lägga ner bloggandet total om jag inte får bloggen fixad på något sätt, jag sitter nu helt clueless framför alla kodmaller hit & dit på blog...

Av Agnes Hedengård - 1 mars 2011 14:30

HEJ!   Här med säger jag hejdå till bloggplatsen och säger hellut till min nya blogg: http://agneshedengard.blogg.se/   Denna blogg kommer finnas kvar ett bra tag till, så alla förstår att jag bytt blogg. Så nu finner ni mig som sagt på...

Av Agnes Hedengård - 28 februari 2011 14:35


Shuu-lu-lu-luu!   Nu sitter jag och (försöker) göra något som liknar fransk manikyr på mig själv, samtidigt så hörs Regina's ljuva röst genom högtalarna. lovely!    Jag har även fått tag på min sjusovare till pojkvän som bara sov till 13.00...

Av Agnes Hedengård - 28 februari 2011 09:59


hejhopp!   Nu sitter jag och försöker hitta på något kul, men det går lite segt.  Jag har inga ideér alls, det är helt tomt i min lilla hjärna.   Mamma tyckte att jag skulle ta och röja på mitt rum då det (woooow) ser helt förjävligt ut. Det ...

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards