agnesviktoria

Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Agnes Hedengård - 19 oktober 2010 22:15

tjofräs igen !


Alltså jag och uppdateringar går inte ihop, men jag ska försöka med åtminstonde tre inlägg per dag vid olika tidpunkter då, kan låta mycket men ett inlägg om dagen är inte så kul för folk som nu vill ''läsa'' en blogg.

SÅ ändring på det start i morgon!


ANYWAY. 

Har kommit hem ifrån min underbara Albin nu ,hade sjukt mysigt hos han som vanligt! :3

Och nu sitter jag snabbt här och uppdaterar bloggen samt kollar facebook, bilddagboken m.m Sedan så dricker jag ett glas appelsin juice från Rynkeby något nytt märke. Brukar alltid dricka juice på kvällen, så gott! careface 

Nackdelen är väll när man ska bortsa tänderna strax

efter man druckit upp juicen ,smakar aborre.

Och juicen i sig smakade skapligt lite sur men helt okej!   


den får fyra av fem toasters . 

   

ha det bäst,

godnatt & sleep tight !   

Av Agnes Hedengård - 19 oktober 2010 15:28

TJENA! 

Detta har varit den bästa tisdagen på länge, lektionerna gick sjukt fort men nu ska jag berätta tre super saker som hänt idag:

Jag lyckades övertala min historia lärare att ge mig ett poäng mer på mitt prov, hade 47 p och VG var 49, så jag fick 48 istället, känns så förnedrande men det är ju typ ett VG- eller G+. Så jag är mer nöjd nu när jag åtminstonde fick ett poäng till! ;>

Sedan på matten gjorde jag prov, och jag räknar inte på samma grejer som alla andra i klassen utan jag kör mitt eget lilla race. I alla fall så på provet som handlade om procent & bråk OCH som jag tränat supermegamycket till fick jag GODKÄNT PÅ!

Ni anar inte hur mycket det betyder för mig, är happyface som aldrig förr!   


Sedan så finally det bästa med dagen är att jag och Albin har varit tillsammans i tre underbara månader nu, huhu! :3

Så jag ska vara med han idag och förmodligen blir det att se på nya avsnitt av family guy, HIMYM och chuck samt lite pussar! ;v


UNDERBARDAG.com 


skriver mer tonight, ha det bäst!


peace out   

failbild


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards