agnesviktoria

Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av Agnes Hedengård - 28 oktober 2010 18:07

hellojsan!


Har precis sett The Notebook, love it! gråt så in i helvete

Men jag och Simone upptäckte en sak i tisdags då jag sov över där.

Hon började fråga mig ifall jag hade sett OC eller One Three Hill?

Mitt svar var ju då ''nej''. HEHE

Jag har väll zappat förbi de programmen då jag sett på tv.

Men varje gång har jag bara zappat vidare till disneychannel eller liknande,

that's me!   


Är jag den enda som total missade att följa dessa två program eller finns det någon mer ensam själ där ute som är lite smått retard like moi?   


ANYWAY!

fredag i morgon sedan är det lov,

and baraba ba ba AGGY lovin it! 


Nu ska jag än en gång lyssna på gubben i lådan och sjunga med lite småfalskt, menmen man behöver inte vara bra på allt här i världen!   


Ha det bäst,

peace   

retard °

Av Agnes Hedengård - 28 oktober 2010 12:09

hej sjukling!

mår bajs   

Men jag gjorde fysikprovet sen gick jag hem, gick bättre än jag trott.

Hoppas på ett G för det är det ända jag kämpar för just på fysiken.

När jag kom hem la jag mig och sov till elva, sedan har jag drygat framför tvn och varit ute med hunden.

Nu har bilder äntligen blivit uppladdade från min kamera,

här kommer lite redigerat & oredigerat:

       

Enjoy!

- kommer mer bilder någon annan dag §

hoppas ni mår bättre än mig,

men ha det i alla fall bäst!

peace   



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards