agnesviktoria

Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Agnes Hedengård - 21 oktober 2010 22:33

godnatt folket!

Inga lektioner i morgon ska stå i kiosken med matteus (mattis)

,kommer bli awesome kul! :D

Sedan after the school så kanske ska jag träffa albin snabbt inget bestämt, samma på kvällen om det blir något så ska jag sova hos sofie tillsammans med susanna!   


Så jag hoppas på det bäst of bästness nu,

ha det super bra.

peace out!   


  

Av Agnes Hedengård - 21 oktober 2010 19:52

Hola!

Hann inte se The Notebook förut men jag såg Dear John iaf, och fyfan vilken bra film! Mina ögon var helt svullna efter att jag sett den, gråt verkligen konstant. Var helt skärrad efter den, men det har gått över nu en del iaf. 

Men nu ska jag ta en liten promenad med min hund och ipoden i öronen. Blir en snabb tur innan robinson börjar. 

Men de är så mysigt att gå ute i det kalla höstvädret, bortsett från att hösten i sig är väldigt mystisk enligt mig.

Men det har en speciell lukt som får mig att må bra så, i like it!   


ha det bättre än bäst, 

peace !   

Av Agnes Hedengård - 21 oktober 2010 16:29

Halloj!

Är nu hemma efter en helt okej dag, 

har varit sjukt trött bara! 

Låg och dryga i sängen ungefär till kvart över sju, sedan halv åtta så fick jag bara för mig att ta en dusch. Jag brukar aldrig duscha på morgonen ,för stressigt. 

Men tydligen så gick det bra just idag för mig själv ,schizofren.

Och det roliga var att jag inte stressade ett dugg, utan jag tog god tid i duschen. 

Gick långsamt in på rummet, letade fram lite kläder i smått snigelfart. 

Sedan gjorde jag massa andra saker. Plötsligt var klockan redan tio i 8.

Så börjar man fem över, hehe. 

Då kanske jag börja stressa en aning, men ändå ganska lugnt. Så smart som jag är som tog den där duschen när det är -3 grader ute!

Så in igen och stoppa in håret innanför jackan, håret fastnar i blixtlåset, agnes får f-ont, smådampar lite.

Sedan efter det lilla scenariot så när jag börjat cykla så rann det tårar från mina ögon, det var ju som att gråta istappar! 

Och jag som har glasögon i vägen var ju tvungen att lirka handen inunder glasögonen, samtidigt som jag cyklar i världens fart och har lite bråttom till skolan. 

Aja, here I am! 

Jag överlevde trots denna morgon,

så nu ska jag i lugn och ro se på både Dear John & The Notebook!

Skriver mer i kväll my dear fellows,

peace out!    


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards