agnesviktoria

Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av Agnes Hedengård - 25 oktober 2010 23:16

godkväll folket!


Känner att jag varit sjukt duktig idag som har gjort klart alla läxorna,

ganska så imponerad med tanke på att jag är lite lat på den fronten!

MEN nu så :

' CAN WE DO IT? - YES WE CAN! '   

Efter jag gjorde klart läxorna drog jag till albins place, och spenderade mina sista timmar på denna måndagen med han farmför tvn.

Underbart var det, som vanligt! :3

Sen när jag kom hem såg jag på sista avsnittet av lite sällskap,

älskar det programmet så awesome!

Men han där Stellan ångrade att han valde den där Veronica istället för Elin.

Vad jag fick veta av iaf, på kanal5.se! gaaaalet

- MEDIA KÄRLEK HÅLLER ALDRIG - finns undantag då men §


Och i morgon så ska jag förhoppnings sova hos simone,

hur awesome kul är inte det på en skala!?   

SÅ om jag har tur och får sova hos henne, så ska vi dansa loss hemma hos henne!

ohmygod


Nu ska jag sova med älskade paramore & rpattz i öronen!

ha de la bra & sov super great,

peace  

  


Av Agnes Hedengård - 25 oktober 2010 16:01

hellohello!

Är sjukt trött, borde sova men det blir aldrig av.

Skolan bara rullade på allmänt drygt men den var väl helt okej! fast ne..   

Fick sjukt många läxor, hemskt!

Så nu måste jag alltså göra:

° Tyska

° Engelska (SKITMYCKET)

° Matte

° Historia (vaddetnuvar)


SEN så såg jag nyss mitt enskilda kort i litet format på photmicsidan, FYFAN!

jag vill seriöst bara gå och dö

hello mr. donkeyface, welcome back! missed me?


AJA, ska gräva ner huvudet i sanden nu.

Ha det bäst!

peace   

 

bild i repris)



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards