agnesviktoria

Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av Agnes Hedengård - 27 oktober 2010 20:44

hejsan bloggen!


Kunde inte blogga igår var hos Simone och hade awesome kul o hade inte tillgång till interneto, men nu är jag back on track!   


Har mått dåligt hela dagen, tror jag är på väg att bli sjuk. Svettas, ont i kroppen, spyfärdig. Har sovit i en timme efter dansen så känns lite bättre iaf.


Nu ser jag på bonde söker fru fast borde plugga fysik (prov i morgon) ,men känner jag mig såhär i morgon vet jag inte om det blir någon skola. Ska i vilket fall som helst förhandla med fysikläraren så det löser sig.

Får bli lite spotifyknark nu med bl.a gubben i lådan, har fått den på hjärnan så då måste jag lyssna sönder den så den släpper! bradär   


Skriver nog mer i morgon, ville egentligen inte gå in på datorn.

Känner mig helt seriöst som en zombie, för jag vet inte riktigt vad jag gör.

''Jag är för seg för mig hjärna.''   


PS. bilder kommer i inom kort!


Ha det bäst & godnatt for this day!

peace   

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards