agnesviktoria

Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Agnes Hedengård - 22 oktober 2010 18:12

HEJ IGEN!

Nu har jag varit på datorn i cirka 3 timmar, galet.

Men iaf, albinio ska sova här tonight ska bli awesome mysigt!    ♥

DÅ blir det pizza, film, i anneli och kanske lite idol?

aja, många pussar på det! :3


Nu ska jag hoppa runt lite till 

Rihanna - Only girl (in the world) 


Ha en mysig fredagskväll!

PEACE   

Av Agnes Hedengård - 22 oktober 2010 15:59

tjenaa!

Då var det helg, har inga bestämda planer alls som det ser ut nu.

Det blev ingen filmkväll hos Sofie, men förhoppningsvis så blir det nästa helg istället! :D

Sen vet jag inte om jag ska vara med Albin eller inte,

men om inte så blir det fredagsmys med min hund!   


btw

HELG NU SEN FEM DAGAR I SKOLAN SEDAN LOV!

vad säger ni om det?    


ANYWAY °


Ska nerda lite datorspel nu, 

ha det fiesta!

 peace  

 

mina fredagskvällar består oftast av att jag har munnen full av chips.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards