agnesviktoria

Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av Agnes Hedengård - 23 oktober 2010 22:45

tjolahopp!

Har precis kommit hem ifrån Albin,

har varit lika underbart som vanligt!     


Hela dagen har bestått av albin och en lång slappdag,

inga fel när den tillbringas med världens bästa. :3

Och i morgon ska jag plugga, vara med susannski och jaa.. åka till albin för att hämta mina kvarglömda glasögon. HEHE

Smart sätt att få träffa han så fort som möjligt, att ''råka'' glömma kvar något!   

Nej men denna gången så glömde jag dom faktiskt,

true story. ;m


Nu ska jag knarka lite spotify sedan blir det något att äta,

then the bed tillsammans med min mysiga hund som är för tillfället min personliga fotvärmare under den kalla hösten/vinter tiden!    


godnatt & ha det bäst!

peace   


 


Av Agnes Hedengård - 23 oktober 2010 11:50

godmorgon!

Precis ätit frukost med världens bästa Albin,

blir nog film nu skulle jag tro! :3


Sen vidare planer på dagen är inget bestämt ännu,

blir nog mest att ta det allmänt lugt.    


ha det bäst!

peace   


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards