agnesviktoria

Alla inlägg den 29 oktober 2010

Av Agnes Hedengård - 29 oktober 2010 19:34

häääyhäääy! DET ÄR LOV * happyface *


Sitter ensam hemma med en stoor färjestadpizza med sjukt mycket sås,

pratar med susannski i telefon vi planerar söndagen då vi ska ha sleep over!   


I morgon blir det iaf Jessicas place som sagt kommer bli sjuuuuukt awesome kommer för en gångs skull få använda ''finkläder'' som jag köpte i somras,

och total glömde använda!   


Och förhoppningsvis ska jag tillbringa resten av kvällen tillsammans med en väldigt saknad pojkvän, han gör mig frisk med sina pussar!

bästa medecinen, helt klart ;3


Simone var sjukt söt också som kom förbi mig och gav en lite försenad födelsedags present också, blev så sjukt glad!

bättre sent än aldrig, right? :D

puss på det!

fick också världens gulligaste brev! :')

ha det bäst alla,

peace   

Av Agnes Hedengård - 29 oktober 2010 10:34

HEJSAN!


Nu ska jag försöka bli frisk, detta är ett rent helvete mitt huvud känns som en tickande bomb som snart ska sprängas! :x

Aja, har sovit i två timmar kommer säkerligen bli mer men just nu ska jag ladda ner toy story 3 och se på paradise hotel!

Jag tycker det är ganska dåligt, men bra tidsfördrift och lite smått skrattretande så.

HEHE whaj nåt?   


I morgon blir det nog jessicas place ifall jag känner mig bättre,

hoppas på en ''tomorrow it's gonna be a good good niight'' !


Ha det bäst så länge medans jag slösar

min dyrbara tid på reality program,

peace   

happyface

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards