agnesviktoria

Alla inlägg den 15 december 2010

Av Agnes Hedengård - 15 december 2010 21:58

hejhopp kanel s..PUCKEL!   


Nu så sitter jag här åter igen och skriver med mina nymålade naglar,

black & purple.   

Har även tagit den behövliga duschen och känner min nu fresch-eli-fresch.  

Så har jag pluggat på kemin och gott folk, det känns som om denna räknekemi börjar fastna på mina små impulser in meine brain.   

Sen så ska jag kolla lite på matten också då jag förmodligen ska göra ett

matte to the prov i morgon. 

- man kan aldrig få för mycket kunskap!   

..fastjo


Jag har funderat på en liten sak som slog mig förut då jag var och handlade med min lilla pappa på ICA. Då jag möttes av två små coola cheyer med piercing

i läppen o allt. Fast det var väl inget speciellt precis utan det jag reagerade på var att dom hade tights på sig och två tunna linnen. Dunjackor hade dom också men hör och häpna DOM VAR JU HELT UPPKNÄPPTA. Jag förstår inte, det är -15 grader ute men ni vill ändå tvunget visa eran nya push-up bh som får brösten att se ut som dom är två storlekar större. Tjejertjejer..tjejer!

Dom flesta killar går ju med jackorna stängda och är rediga pôjker.

Om jag säger såhär så är ni minst lika fina med jackan stängd

,varför stå och frysa i onödan bara för att visa att man har en kropp?

Jag tycker det är patetiskt och ni kan inte säga att det är ''varmt''.

DET ÄR FEMTON FKING MINUSGRADER!   

För om ni ska springa runt så om dagarna kommer ni bli förkylda och då måste ni vara hemma och om ni är hemma kan ingen ''snygg'' kille spana in er.

Så, det kanske är bäst att ta lilla agnes råd att stänga jackan?

Jag tycker själv att jag ser ut som en isbjörn med ölmage

,men hellre det än att frysa.   


Men nu ska jag fortsätta vara flitig och träna på kemin sedan blir det ännu en dejt med min underbara säng!

godnatt §


Ha det bäst,

peace   

  

Av Agnes Hedengård - 15 december 2010 19:55

tjoo!


Under de senaste timmarna har jag sovit, pluggat, varit på datorn och nu käkat ett hemgjord handburgare av min käre far.   


Jag ska alldeles strax sätta mig vid TVn och se på bonde search frau

,det är sista avsnitteeeet!   

VIKTIGT

Sen efter det ska jag ta en lång duch och fräscha upp mig totalt och bara rensa mina tankar för stunden. Sen blir det kemiboken efter det, jag ska få G!

Annars blir det att hänga sig i duschslangen..HEHE.   

Längtar även till helgen sjukt mycket, är så jälla trött på denna skolan nu!

Men guess what? 

Sista höst terminen på högstadiet & KYRKEBY.   

Det är ju himmelriket själv, för ni anar inte hur mycket jag ogillar denna skola.

Har gått på den i snart 5 år!   

urkpåburk


NU BÖRJAR BONDE SÖKER FRU!

Ha det bäst,

peace   

Av Agnes Hedengård - 15 december 2010 16:32

hälloj!


Nu sitter jag här och vräcker i mig en marabou rulle och

känner mig allmänt fetish.   


Min dag var drygdrygdryg men jag sitter ju här och skriver?

Så det betyder att jag överlevde trots allt.   

Jag och Simone kämpade som aldrig förr med våra ''byggnader'' som vi håller på att bygga på tekniken & bilden. Hann dock inte klart men vi ska redovisa i morgon och göra klart den på fredagen istället, det kommer bli awesome bra!   

Sen så på elevens val så gjorde jag ett matteprov istället för att gå på hemkunskapen, för det är bättre jag failar på det idag än i morgon. 

Men som min bror frågade mig i telefonen om jag kunde något av

det jag gjorde på provet? Jo då, det kändes som jag kunde svara på det mesta.

Men jag känner på mig att det blir ett ikke godkänt för det brukar bli så

,finns det det något slags ''under'' som hjälper mig på något sätt så tar jag emot det med öppen famn.

Men jag vill inte hoppas för mycket

,slutar alltid dåligt annars.   


I morgon har jag ett kemi prov också som ska göras innan betygen sätts.

Så det blir till o träna på det nu efter jag skrivit klart detta lilla inlägg

som är såå intressant..   

Till helgen ska jag förmodligen vara med Albin om han nu inte har andra planer att genomföra. Annars blir det kanske att bara isolera in mig själv

,mitt huvud består av ett överflöd av oroliga tankar. 

Igår var jag även deprimerad och alla har vi rätt till att vara det men nu känner jag att jag inte ska låta det gå ut över bloggen eller något annat i fortsättningen. 

Så förlåt för det!


Ha det bäst,

peace   

  

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards