agnesviktoria

Alla inlägg den 23 december 2010

Av Agnes Hedengård - 23 december 2010 18:05

tjohej!


Nu sitter jag här ännu en gång och skriver ett inlägg om diverse saker.

Jag var hos min älskade Albin förut och hade mysigt tillsammans med han, 

vi såg på ett till långt avsnitt av Family Guy fast detta var en ''julspecial''.

Sen så bytte vi julklappar med varandra, och jag har världens underbaraste mest sötaste killen i universium! Jag gav han en nalle som hållde för ögonen sedan hängde ett hjärta på nallen där det stod '' When I do this I can pretend you

are not so far away'' eller någon liknande. Sen så fick han små roliga mintaskar & tuggummi packet ifrån Lagerhaus där det stod:

''Ska vi pussas?'' ''The Best Kisser In The World'' m.m. 

Huhu, tyckte det var lite smått gulligt sådär.   

Så vad fick jag av honom?

JO, britney spears parfym ''radiance'' och små chokladhjärtan! :'3

Jag blev så sjukt glad och fann nästan inte ord,

världens gulligaste kille!

TUR för han att det var rea på den annars hade jag fått en rejäl hjärtatack.

Tusen miljoner tack Albin, du är bara för bäst! :'3


Mamma kom och hämta upp mig ifrån Albin, och i bilen satt även min förlorade brorsa som jag inte har sätt på minst en månad.

SÅ nu är det fullt hus hemma igen,

nu är julen verkligen här gott folk i alla för mig! 

Mysigt att ha alla samlade, speciellt att få ha mina två brorsor hemma och försöka få den där känslan av att allt var som förr igen för några dagar.    


Nu ska jag keka upp resten av min risalamanta och klä julgranen, 

tar kort på parfymen i morgon med resten av alla andra

julkort som ska tas i morgon!   


Ha det bäst,

peace   

hahahhaha, jag vet inte vad jag ser ut som men enjoy! 


Av Agnes Hedengård - 23 december 2010 13:20

tjena!


En liten ursäkt för att jag inte skrev mer igår, men jag stack precis till Albin då jag började skriva och så orkade jag verkligen inte sitta hemma hos han och skriva inlägg till bloggen så ja. Men här kommer iaf ett litet inlägg! :3


Igår hemma hos Albin så gjorde vi inget sådär speciellt, vi bara sumerade veckan och vad som hade hänt os.v Sen så såg vi på ett såntdär extra långt avsnitt av Family Guy då strömmen går så berättar dom en Star Wars berättelse.   

Sen så blev vi bara allmänt övertrötta och skratta åt saker som man

vanligtvis inte skrattar åt. huhu

Idag ska ska jag dit igen för att vi ska ''byta julklappar'' och även öppna dom

idag tillsammans, busigt! 

Fast det beror ju på om han vaknar han är värsta sjusovarN.   


Jag har varit flitig hela morgonen och städat mitt rum,

och har inte ens fått i mig någon frukost.. 

Men jag är ändå ganska så stolt över mig själv!

För först så vaknar jag och får ett sms ifrån mamma som är hos mormor tillsammans med min bror att jag ska packa in julklappar åt henne. suck

Men jag gjorde som hon sa sedan så såg jag mitt motbjudande rum och suckade ännu en gång och började plocka runt, damma bort damm, torka hyllor m.m

Så resultatet blev alltså?

TOPPEN!

Bytte lakan o allt i sängen så bytte jag även till duntäcke, det är ju fan minusgrader på mitt rum.   


And guess what? 

DET ÄR JULAFTON I MORGON! :D

Känns så overkligt, är det bara jag eller är det så att när man blir äldre så blir det julafton snabbare?

För när man var liten så väntade man ihjäl sig innan julen kom, men nu när man jobbar & sliter som ett djur varje dag i skolan så POFF så går det hundra jul-filmer på tvn, och det är ''jul'' erbjudanden i stan & ''last christmas'' hörs överallt!

Jag vet inte om det är en bra eller dålig sak, 

men jag känner mig inte förberedd för julen ännu.

MEN idag ska vi i alla fall klä julgranen, precis i sista sekund!   


ps. jag älskar julklappar , och nu har jag skrivit ordet ''jul'' 9 ggr.

Ha det bäst,

peace   

   notera min trasiga byrålåda -

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards